NIKE

Opisy, nasze doświadczenia i pytania dot. marek obuwniczych.

Re: NIKE

Postautor: snide » 10 sty 2017, 21:57

bo to jest custom
snide
Super sprzedawca
 
Posty: 2947
Rejestracja: 07 mar 2013, 20:24
Lokalizacja: warszawa
Rozmiar: us 7.5-8
Pozytywy: 169
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: JR3 » 10 sty 2017, 23:57

Obrazek

xdd co to ma byc :lol:
JR3
 
Posty: 139
Rejestracja: 06 gru 2016, 20:21
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: Gawin » 11 sty 2017, 8:31

Tj but a podobny projekt nazywal sie Nike Air Max LD Zero.
Always in trance....

Jesli komus nie podoba sie moj post/temat prosze o napisanie PW do mnie a nie zglaszanie tego Adminowi.

http://www.klekt.in/index.php?page=search&seller_post=1088Obrazek

Check my imgur ---> http://sneakerheadg.imgur.com

Kupie:
Panele Supreme!!!
Komiksy od TM - Semic Batman, Spider-man i inne. Kasa od reki.
Awatar użytkownika
Gawin
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 5749
Rejestracja: 23 mar 2013, 0:00
Lokalizacja: 80
Rozmiar: 11.5-12
Ulubiona marka: NB, Sauki.
Pozytywy: 46
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: fxldz » 11 sty 2017, 10:44

SUPREMELOL pisze:no widziałem sample i były bananowe fest

są gdzieś fotki sampli? różnią się czymś od oryginalnej wersji?
kozło pisze:
skuviel pisze:Czy jest jakiś posiadacz denimku od phenotype, który ma już ewolucje?

Mi na 18 levelu ewoluowały w joggery
fxldz
 
Posty: 410
Rejestracja: 20 sie 2013, 16:17
Lokalizacja: Łódź
Rozmiar: M/US8,5
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: Glaca » 19 sty 2017, 20:32

Jak brać te nowe presto, żeby pasowały jak stare "s" ?
Obrazek
If you ain’t get no money nigga, what is wrong with you?
Awatar użytkownika
Glaca
 
Posty: 885
Rejestracja: 03 lut 2015, 19:55
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: marmur » 23 sty 2017, 4:49

Ktos wie co sie stalo z Nike flyknit trainer? O ile racery wychodza regularnie, o tyle trainer nie widzialem od dluzszego czasu w sklepach.
Never The End.
Awatar użytkownika
marmur
 
Posty: 184
Rejestracja: 09 mar 2013, 18:58
Lokalizacja: BKK
Ulubiona marka: Jordan/Y-3
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: Dreadee. » 23 sty 2017, 6:47

już dawno zawiesili produkcję tego buta
Awatar użytkownika
Dreadee.
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 1995
Rejestracja: 27 cze 2014, 16:13
Lokalizacja: Kraków
Rozmiar: 9,5 US
Ulubiona marka: Nike SI Ronin
Pozytywy: 49
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: marmur » 23 sty 2017, 12:01

Ehh szkoda bo go bardziej preferuje niz racery. Dzieki za odp!
Never The End.
Awatar użytkownika
marmur
 
Posty: 184
Rejestracja: 09 mar 2013, 18:58
Lokalizacja: BKK
Ulubiona marka: Jordan/Y-3
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: kozło » 24 sty 2017, 11:47

Glaca pisze:Jak brać te nowe presto, żeby pasowały jak stare "s" ?


42,5
ObrazekObrazek
10% zniżki w ForPro tutaj
Awatar użytkownika
kozło
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 1730
Rejestracja: 08 mar 2013, 15:39
Lokalizacja: Warszawa
Rozmiar: 8,5
Pozytywy: 35
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: BoNzO » 26 sty 2017, 12:39

sorki, że tutaj, ale ile wezmę za Nike Air Max 1 ACG Black/Victory Green 2010, stan 9,5/10, 9us, bez og boxa?
fotki na priv
Awatar użytkownika
BoNzO
 
Posty: 105
Rejestracja: 16 mar 2013, 3:43
Rozmiar: 8,5us
Ulubiona marka: Nike, Adidas
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: kondzio195 » 27 sty 2017, 16:01

Hello ziomki, mam pytanko orientuje się ktoś gdzie był jeszcze restock nike flyknit Racer oreo poza Zelando bo zanim się ogarnąłem, że są dostępne to wykupili brutale mój rozmiar :cry:
Awatar użytkownika
kondzio195
 
Posty: 160
Rejestracja: 10 kwie 2016, 20:01
Rozmiar: M/L
Ulubiona marka: Nike/Supreme/Patta
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: initiation » 27 sty 2017, 16:40

^ będzie restock jakoś 10 lutego pewnie wb chmielna itd
Awatar użytkownika
initiation
 
Posty: 521
Rejestracja: 03 maja 2013, 20:24
Pozytywy: 8
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: Mac » 29 sty 2017, 2:03

Obrazek
Ma ktoś już może jakieś info co do reedycji atmosów, poza tym, że wychodzą 26 marca? Jak z dostępnością w Polsce? Może jakieś przecieki co do ceny?
Awatar użytkownika
Mac
 
Posty: 155
Rejestracja: 23 cze 2013, 14:07
Lokalizacja: Kraków
Rozmiar: 7,5-8,5
Pozytywy: 7
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: El Presidente » 31 sty 2017, 15:54

Obrazek
jutro wpadają, bardzo fajne
Awatar użytkownika
El Presidente
 
Posty: 231
Rejestracja: 25 mar 2013, 15:23
Lokalizacja: Kalisz
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: kondzio195 » 31 sty 2017, 17:52

Zgadzam się i kształt jakby starych jedynek, ale ja i tak poczekam na słonie bo będą pewnie na nike.com, a z tamtąd niemal zawsze udaje mi się pobrać.

Initiation
Dzięki za info co do tych racerów oreo. Mam nadzieję, że sytuacja na chmielnej będzie podobna jak przy nmd og, czyli kto będzie chciał to pobierze.
Awatar użytkownika
kondzio195
 
Posty: 160
Rejestracja: 10 kwie 2016, 20:01
Rozmiar: M/L
Ulubiona marka: Nike/Supreme/Patta
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: jwp. » 31 sty 2017, 22:15

kurwa jak dobrze te maxy wyglądają. :D
Awatar użytkownika
jwp.
 
Posty: 303
Rejestracja: 24 lis 2013, 18:59
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Rozmiar: L/9,5
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: hudson426 » 01 lut 2017, 14:38

Orientujecie się czy air max ID też będą miały nowy (stary) kształt?
Awatar użytkownika
hudson426
 
Posty: 296
Rejestracja: 22 mar 2015, 17:26
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: SUPREMELOL » 01 lut 2017, 14:57

jak wiesz ID ma wiele już zrobionych podzespołów do obuwia i ciężko będzie cały magazyn wyp....
bo ktoś chce nowy kształ. Może za dwa lub trzy lata ;)
słonie nie będą z nowym kształtem co cieszy bo i tak ich nie kupie #boty, a starzy pseudo wyjadacze będą mogli sobie kupić do tysiaka nowe elephanty i nie będzie wielkiego bólu dupy
mtq pisze:Posiadam 20% zniżki na produkty premium za minimum 250 zł. Jak coś to pw.
Awatar użytkownika
SUPREMELOL
 
Posty: 192
Rejestracja: 03 cze 2016, 13:53
Rozmiar: 44
Ulubiona marka: Adidas
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: El Presidente » 01 lut 2017, 18:14

skad masz info, ze elephanty beda ze starym ksztaltem? ja slyszalem, ze maja byc juz z nowym ale musze to znalezc
Awatar użytkownika
El Presidente
 
Posty: 231
Rejestracja: 25 mar 2013, 15:23
Lokalizacja: Kalisz
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: NIKE

Postautor: bizz » 01 lut 2017, 20:46

El Presidente pisze:skad masz info, ze elephanty beda ze starym ksztaltem? ja slyszalem, ze maja byc juz z nowym ale musze to znalezc

bo to idiota który postuje tylko wymyślone przez siebie info
bizz
 
Posty: 358
Rejestracja: 07 mar 2013, 23:33
Rozmiar: 8.5us
Pozytywy: 4
Negatywy: 0

PoprzedniaNastępna

Wróć do Marki obuwia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika