Switch to full style
Opisy, nasze doświadczenia i pytania dot. marek obuwniczych.
Odpowiedz

Re: CONVERSE

21 maja 2016, 10:50

To kolabo z cdg ma wpaść w tym tygodniu. Jaki był retail? 550?

Re: CONVERSE

22 maja 2016, 16:57

wirvzkv pisze:To kolabo z cdg ma wpaść w tym tygodniu. Jaki był retail? 550?

daj info jakieś bo nic nie mogę znaleźć

Re: CONVERSE

22 maja 2016, 17:28

^^up też proszę o jakieś info

Re: CONVERSE

01 cze 2016, 16:09

Laura boutique na facebooku kilka dni temu dał taką zapowiedź. Wstyd się przyznać, ale nie wiem jak skopiować link do posta :lol: :lol:

Re: CONVERSE

03 cze 2016, 23:50

https://www.facebook.com/221833291175563/photos/a.222562264435999.72890.221833291175563/1424772214214992/?type=3&theater
o ten post chodzi ?
Swoją drogą pewnie niedługo będą, dziś była premiera na END.
Spoiler:

Re: CONVERSE

04 cze 2016, 7:05

na endzie są za 450 z szipem do polski wliczonym ;)

Re: CONVERSE

04 cze 2016, 10:23

Eld0rado pisze:https://www.facebook.com/221833291175563/photos/a.222562264435999.72890.221833291175563/1424772214214992/?type=3&theater
o ten post chodzi ?
Swoją drogą pewnie niedługo będą, dziś była premiera na END.
Spoiler:


Chodziło mi o trudności z aplikacją w telefonie :)

e: Ta rozmiarówka jest taka, że trafić to chyba spore szczęście.

Re: CONVERSE

04 cze 2016, 23:00

Jakiś specjalista od Conversów jest!?
Mam model do identyfikacji! :)

Re: CONVERSE

23 sie 2016, 14:46

przy 10,5 normalnie jakie brać Jacki Purcelle? 11 będą okej? podobno wąskie są

Re: CONVERSE

27 gru 2016, 18:15

panowie ogarniacie moze gdzie jeszcze mozna kupic cdg wysokie chuck taylory czarne w 9us?

Re: CONVERSE

16 lut 2017, 21:51

Czy converse x cdg wyszły w ogóle na stopę wielkoluda, 30cm wkładka?

Re: CONVERSE

17 mar 2017, 14:01

Już od dzisiaj, tj. piątku 17.03 w ramach akcji -15% można będzie kupić przede wszystkim najświeższe kolekcje wszystkich marek dostępnych w sklepie! 8-)

Obrazek

http://www.streetsupply.pl

Z promocji wyłączone są UltraBoosty oraz akcesoria JasonMarkk

Re: CONVERSE

02 maja 2017, 19:05

Siema, na stronie cdgplaywarsaw jest info, ze restrock conversow x cdg w maju, jak myslicie szybko to zejdzie?

Re: CONVERSE

02 maja 2017, 19:53

Raczej odrazu po dodaniu nie zejda, a i tak to wszystko zależy od tego ile osób czeka na ten restock. Część rozmiarów zniknie szybciej na pewno. Jak chcesz mieć pewne to pilnuj i kup sb swoj size odrazu jak wrzucą.

Re: CONVERSE

02 maja 2017, 21:23

A jeszcze mam takie pytanko jaki jest ich retail, i jak one dokladnie fituja, slyszalem, ze pol w dol to jak w zelkach trojkach mam 44 to tutaj 43.5 beda dobre?

Re: CONVERSE

11 gru 2017, 12:37

:wall:
Odpowiedz