JORDAN

Opisy, nasze doświadczenia i pytania dot. marek obuwniczych.

Re: JORDAN

Postautor: wierzba » 06 gru 2016, 18:58

space jam -> eleven store -> 839 pln

edit

w sumie na nike ten sam prajs :/
Awatar użytkownika
wierzba
 
Posty: 803
Rejestracja: 24 lip 2013, 11:40
Rozmiar: 43
Ulubiona marka: jordan
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: snide » 06 gru 2016, 22:41

ja pierdole... za ten pieniądz można ustrzelić retro z '09 i przy odrobinie szczęścia '01. nowa wersja to takie gówno, że aż nie chce mi się wierzyć w cenę przekraczającą 800 zł
snide
Super sprzedawca
 
Posty: 2920
Rejestracja: 07 mar 2013, 20:24
Lokalizacja: warszawa
Rozmiar: us 7.5-8
Pozytywy: 169
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Sneakerhead93 » 07 gru 2016, 0:08

Wiadomo za ile w FL bedą?
Podbijajcie na insta : losiu71

Kupie tshirt Patta x Stussy XL
Awatar użytkownika
Sneakerhead93
 
Posty: 121
Rejestracja: 05 lis 2013, 14:28
Rozmiar: 9,5-10us
Ulubiona marka: Stussy Nike
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: K.Dee » 07 gru 2016, 2:34

Czyli nie ma szans na kupno z rabatem ?
Awatar użytkownika
K.Dee
 
Posty: 1143
Rejestracja: 05 sie 2013, 17:46
Rozmiar: L/10
Ulubiona marka: !0.deep/Carhartt
Pozytywy: 11
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: kozło » 07 gru 2016, 20:58

Pierwotnie do Footlockerów przyszly z ceną 899 (lel) ale decyzją regionalnego zmiana na 839
ObrazekObrazek
10% zniżki w ForPro tutaj
Awatar użytkownika
kozło
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 mar 2013, 15:39
Lokalizacja: Warszawa
Rozmiar: 8,5
Pozytywy: 35
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Gawin » 08 gru 2016, 9:08

Warto brac SJ na resell?
Always in trance....

Jesli komus nie podoba sie moj post/temat prosze o napisanie PW do mnie a nie zglaszanie tego Adminowi.

http://www.klekt.in/index.php?page=search&seller_post=1088Obrazek

Check my imgur ---> http://sneakerheadg.imgur.com

Kupie:
Panele Supreme!!!
Komiksy od TM - Semic Batman, Spider-man i inne. Kasa od reki.
Awatar użytkownika
Gawin
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 5628
Rejestracja: 23 mar 2013, 0:00
Lokalizacja: 80
Rozmiar: 11.5-12
Ulubiona marka: NB, Sauki.
Pozytywy: 46
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: majkee » 08 gru 2016, 9:30

jak to mowi moj kolega... SJ beda nawet w biedronkach, tak duzo ma ich byc
majkee
 
Posty: 90
Rejestracja: 14 sty 2016, 8:36
Lokalizacja: Szczecin
Rozmiar: 9
Ulubiona marka: fajna
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: marmur » 08 gru 2016, 9:50

w Azji preordery sprzedaly sie w niecala minute...
Never The End.
Awatar użytkownika
marmur
 
Posty: 171
Rejestracja: 09 mar 2013, 18:58
Lokalizacja: BKK
Ulubiona marka: Jordan/Y-3
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: wierzba » 08 gru 2016, 10:51

Gawin pisze:Warto brac SJ na resell?

brakowało tego pytania :lol:
Awatar użytkownika
wierzba
 
Posty: 803
Rejestracja: 24 lip 2013, 11:40
Rozmiar: 43
Ulubiona marka: jordan
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Turk » 08 gru 2016, 15:06

SJ to nie True Blue, XIki zawsze się sprzedadzą

Chociażby Legend Blue przyniosły podobny hajs z resellu co Yeezy (oczywiście więcej par było, ale największy resell od Nike był na nich)
klim pisze:Jak chcesz tak bardzo wiedzieć to jestem ze starej generacji shc konto 2k11 więc zluzuj typie, kurwa forumowiczu za dyche.

Obrazek
Awatar użytkownika
Turk
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 1504
Rejestracja: 07 mar 2013, 21:28
Lokalizacja: Wwa
Ulubiona marka: TK / Nike
Pozytywy: 29
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Antszej » 08 gru 2016, 16:02

może mi się wydawać, ale latały za retail, tu na forum też
Awatar użytkownika
Antszej
 
Posty: 1282
Rejestracja: 12 lis 2013, 15:59
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: wierzba » 08 gru 2016, 21:48

proste, że tak bo tyle ich było
Awatar użytkownika
wierzba
 
Posty: 803
Rejestracja: 24 lip 2013, 11:40
Rozmiar: 43
Ulubiona marka: jordan
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: wiciu » 08 gru 2016, 23:34

Turk pisze:SJ to nie True Blue, XIki zawsze się sprzedadzą

Chociażby Legend Blue przyniosły podobny hajs z resellu co Yeezy (oczywiście więcej par było, ale największy resell od Nike był na nich)


Legend Blue przecież na pęczki było. Sam oprócz parki dla siebie pokusiłem się wziąć jedną na resell ( :lol: ) i ją zwracałem do sklepu bo na forumkach chodziły za retail
Awatar użytkownika
wiciu
 
Posty: 405
Rejestracja: 22 paź 2013, 18:58
Rozmiar: 10,5/11
Ulubiona marka: Nike
Pozytywy: 11
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Gawin » 09 gru 2016, 8:19

wiciu pisze:
Turk pisze:SJ to nie True Blue, XIki zawsze się sprzedadzą

Chociażby Legend Blue przyniosły podobny hajs z resellu co Yeezy (oczywiście więcej par było, ale największy resell od Nike był na nich)


Legend Blue przecież na pęczki było. Sam oprócz parki dla siebie pokusiłem się wziąć jedną na resell ( :lol: ) i ją zwracałem do sklepu bo na forumkach chodziły za retail


Spoiler:
Always in trance....

Jesli komus nie podoba sie moj post/temat prosze o napisanie PW do mnie a nie zglaszanie tego Adminowi.

http://www.klekt.in/index.php?page=search&seller_post=1088Obrazek

Check my imgur ---> http://sneakerheadg.imgur.com

Kupie:
Panele Supreme!!!
Komiksy od TM - Semic Batman, Spider-man i inne. Kasa od reki.
Awatar użytkownika
Gawin
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 5628
Rejestracja: 23 mar 2013, 0:00
Lokalizacja: 80
Rozmiar: 11.5-12
Ulubiona marka: NB, Sauki.
Pozytywy: 46
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Turk » 09 gru 2016, 12:53

mówię o świecie, nie Polszy, gdzie nikt Ci nie kupi nic po resellu, bo a nuż zarobisz na nim hajs

Obrazek

może nie było kosmicznego z tego hajsu, ale profit na pewno był (y)

Obrazek
klim pisze:Jak chcesz tak bardzo wiedzieć to jestem ze starej generacji shc konto 2k11 więc zluzuj typie, kurwa forumowiczu za dyche.

Obrazek
Awatar użytkownika
Turk
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 1504
Rejestracja: 07 mar 2013, 21:28
Lokalizacja: Wwa
Ulubiona marka: TK / Nike
Pozytywy: 29
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Gawin » 10 gru 2016, 9:30

sprzedam SJ 44.5 za 1500zl jak cos a jak nie to leca do ziomka za retail :lol:
czas do wieczora az mi ziomek kasy nie podrzuci.

Mam tez 9.5.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2016, 9:55 przez Gawin, łącznie zmieniany 2 razy
Always in trance....

Jesli komus nie podoba sie moj post/temat prosze o napisanie PW do mnie a nie zglaszanie tego Adminowi.

http://www.klekt.in/index.php?page=search&seller_post=1088Obrazek

Check my imgur ---> http://sneakerheadg.imgur.com

Kupie:
Panele Supreme!!!
Komiksy od TM - Semic Batman, Spider-man i inne. Kasa od reki.
Awatar użytkownika
Gawin
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 5628
Rejestracja: 23 mar 2013, 0:00
Lokalizacja: 80
Rozmiar: 11.5-12
Ulubiona marka: NB, Sauki.
Pozytywy: 46
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: srix » 10 gru 2016, 9:32

:lol:
Awatar użytkownika
srix
 
Posty: 222
Rejestracja: 15 cze 2016, 18:24
Rozmiar: 9,5
Ulubiona marka: AJ
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: wierzba » 10 gru 2016, 9:43

:wall: :lol:
Awatar użytkownika
wierzba
 
Posty: 803
Rejestracja: 24 lip 2013, 11:40
Rozmiar: 43
Ulubiona marka: jordan
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: macieeq » 10 gru 2016, 9:52

9us tutaj, ma ktoś je dostępne na stronie? u mnie pisze, że niedostępne już :/
Awatar użytkownika
macieeq
 
Posty: 943
Rejestracja: 17 lut 2015, 20:23
Rozmiar: 9us
Pozytywy: 4
Negatywy: 0

Re: JORDAN

Postautor: Averius » 10 gru 2016, 9:58

Obrazek

Co sądzicie?
Awatar użytkownika
Averius
 
Posty: 114
Rejestracja: 15 paź 2014, 0:04
Rozmiar: 8 US
Ulubiona marka: Nike
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

PoprzedniaNastępna

Wróć do Marki obuwia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika