Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Regulamin forum
Obrazek

Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Egzek » 25 paź 2018, 22:09

Siema, nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada.
Jesli nie to pokierujcie mnie na jakieś nie martwe miejsca do handelku stritłerem.

mam do sprzedania jordany 1 dmp 2009 rok, celticsy. Dorzucam oryginalna szuflade z calego boxa dmp :wojczilol:
Buty kupiłem w sumie bez powodu, nie za bardzo lubie jedynki... załozyłem je raz w dzien w który je kupiłem (możliwe że to było 9 lat temu) stan 9/10 zdjecia z 2010? roku jak bedzie trzeba wrzuce aktualne (wygladaja tak samo).
toebox oczywsicie wgiety po jednym wyjsciu jak to w jedyneczkach :wall:
https://imgur.com/a/T4qPIym

cena... patrzylem ebay i ogolnie itd z tego co widze uzywki w dobrym stanie pakiety leca ok za $800 pojedynczo po $300 ciezko mi cos z tego wywnioskowac, jako ze w polsce w ogóle nie mogłem ich nigdzie znaleźć na sell zaczynam od 800pln shipped.
Cena do nego oczywiscie.

jak trzeba zdjecia z tagiem do ogloszenia to dajcie znac pw nie usuwajcie jezu chryste plox pozdro jestem tu od prawie poczatku forum i mam 15 pozytywow ziomy plz
Awatar użytkownika
Egzek
 
Posty: 166
Rejestracja: 28 maja 2013, 17:13
Lokalizacja: Katowice
Ulubiona marka: UNDFTD
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Egzek » 03 lis 2018, 10:49

up
Awatar użytkownika
Egzek
 
Posty: 166
Rejestracja: 28 maja 2013, 17:13
Lokalizacja: Katowice
Ulubiona marka: UNDFTD
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Gepardt Czester » 03 lis 2018, 13:39

up
Gepardt Czester
 
Posty: 306
Rejestracja: 22 paź 2015, 21:15
Rozmiar: czterysi dwa
Ulubiona marka: Kendrick Lamar
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Snajkus » 04 lis 2018, 17:40

Wyślij foty aktualne na priv
Awatar użytkownika
Snajkus
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 paź 2016, 20:23
Rozmiar: 44
Ulubiona marka: Jordan
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Egzek » 06 lis 2018, 17:29

Obrazek
Obrazek
Obrazek
foty z dzis
Awatar użytkownika
Egzek
 
Posty: 166
Rejestracja: 28 maja 2013, 17:13
Lokalizacja: Katowice
Ulubiona marka: UNDFTD
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Egzek » 07 lis 2018, 13:04

up
Awatar użytkownika
Egzek
 
Posty: 166
Rejestracja: 28 maja 2013, 17:13
Lokalizacja: Katowice
Ulubiona marka: UNDFTD
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Egzek » 09 lis 2018, 14:50

up
Awatar użytkownika
Egzek
 
Posty: 166
Rejestracja: 28 maja 2013, 17:13
Lokalizacja: Katowice
Ulubiona marka: UNDFTD
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: Jordan 1 DMP PACK 2009 10,5

Postautor: Smakowy » 04 kwie 2019, 21:41

Nie wiem czy są jakiejś szansę jeszcze, ale masz może te 1 dalej :D?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Smakowy
 
Posty: 614
Rejestracja: 11 lis 2013, 17:22
Lokalizacja: Kraków
Rozmiar: 10/10.5US
Ulubiona marka: Air Jordan/Nike
Pozytywy: 9
Negatywy: 0


Wróć do 10US / 10.5US

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika