ALLEGRO FAKE ALERT!

Dział, w którym pomagamy sobie wzajemnie określić oryginalność obuwia, ubrań i akcesoriów. To tutaj znajdziesz listę zaufanych sprzedawców.

ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: bialas » 03 lut 2014, 14:08

User patrykreset napisał do mnie na PW z zaproponowaniem założenia takiego tematu, w sumie nie jest to zły pomysł, więc dajmy mu szansę.

Jak wszyscy wiemy, na Allegro roi się od szemranych postaci i ludzi nieobeznanych w temacie butów - oba te typy bardzo często sprzedają fejki. Nieładnie, nieładnie :nonono:

W związku z tym, w tym temacie zachęcam do postowania TYLKO fejkowych butów, ewentualnie ciuchów, a następnie zgłaszania aukcji przez chętne osoby. Przypominam, wygląda to tak:
Obrazek

Im więcej osób zgłosi, tym szybciej i chętniej Allegro zdejmie aukcję. Rzecz jasna nikogo nie zachęcam do kupowania na tych aukcjach i u tych sprzedawców. :wojczilol:

5!
Na daną chwilę kontakt tylko tędy: klik
Awatar użytkownika
bialas
Administrator
 
Posty: 1550
Rejestracja: 02 mar 2013, 10:00
Lokalizacja: Gdańsk
Rozmiar: 11US / L
Pozytywy: 6
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: levis » 03 lut 2014, 16:08

RodaN pisze:Te kurwiska w gimnazjach teraz takie ładne ze ja się nie dziwie skąd taki procent pedofilii, wsiadła mi wycieczka dzisiaj do autobusu to same dobre kukuryny
Awatar użytkownika
levis
 
Posty: 1481
Rejestracja: 08 mar 2013, 13:40
Ulubiona marka: Norse Projects
Pozytywy: 46
Negatywy: 1

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: patrykreset » 03 lut 2014, 16:16

levis pisze:http://allegro.pl/damskie-nike-air-max-1-r-36-37-38-39-40-i3864993845.html
od razu chcialbym zglosic tego psrzedawce :)


zgłaszasz tak jak w przykładzie podał bialas pozdro
Awatar użytkownika
patrykreset
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 cze 2013, 14:48
Rozmiar: 11
Ulubiona marka: DIIL X Nike
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: levis » 03 lut 2014, 16:29

Chodzilo mi o to, zeby ludzoe razem ze mna zglosili :D ja juz swoje wykonalem
RodaN pisze:Te kurwiska w gimnazjach teraz takie ładne ze ja się nie dziwie skąd taki procent pedofilii, wsiadła mi wycieczka dzisiaj do autobusu to same dobre kukuryny
Awatar użytkownika
levis
 
Posty: 1481
Rejestracja: 08 mar 2013, 13:40
Ulubiona marka: Norse Projects
Pozytywy: 46
Negatywy: 1

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: patrykreset » 04 lut 2014, 9:45

Awatar użytkownika
patrykreset
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 cze 2013, 14:48
Rozmiar: 11
Ulubiona marka: DIIL X Nike
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: pershing » 28 mar 2014, 10:52

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=35510688

zgłosiłem kilka jego aukcji ale allegro ma to w dupie :(
Awatar użytkownika
pershing
 
Posty: 300
Rejestracja: 20 maja 2013, 5:47
Lokalizacja: Śląsk
Ulubiona marka: Nike, Adidas
Pozytywy: 3
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: Ohkeedoke » 27 kwie 2014, 11:44

Awatar użytkownika
Ohkeedoke
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 637
Rejestracja: 23 mar 2013, 0:17
Rozmiar: 9.5-10
Ulubiona marka: Nike
Pozytywy: 37
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: djborso » 19 paź 2014, 13:04

Świetnie wykonane ale niestety fejki

http://allegro.pl/asics-gel-saga-rozmia ... 71901.html
FOR SALE:


HUARACHE (2004)
AIR MAX LIGHT
AIR MAX 180
JORDAN X
ADIDAS Climacool 1
ADIDAS ZX710
ADIDAS EQUIPMENT
ADIDAS Interval (VINTAGE)
ONITSUKA TIGER COLORADO EIGHTY-FIVE
Awatar użytkownika
djborso
 
Posty: 561
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:22
Rozmiar: 8US
Ulubiona marka: nike
Pozytywy: 11
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: KonradBak » 19 paź 2014, 13:15

piekna akcja, raz w tygodniu usiąde sobie na 2-3 godziny i pozgłaszam skurczysynów
Awatar użytkownika
KonradBak
 
Posty: 491
Rejestracja: 26 maja 2014, 16:03
Ulubiona marka: Adidas
Pozytywy: 16
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: Averius » 23 paź 2014, 20:49

http://allegro.pl/show_user.php?uid=36157433
Sprzedaje nieoryginalne buty. Sam kupiłem Jordany V Oreo na próbę i okazały się żałosnymi podróbami :p
Jak ktoś chce to mogę podesłać fotki ;)
Awatar użytkownika
Averius
 
Posty: 114
Rejestracja: 15 paź 2014, 0:04
Rozmiar: 8 US
Ulubiona marka: Nike
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: wookash » 23 paź 2014, 21:05

powaznie 400zl wydales zeby sprawdzic czy to podrobki?
po nazwie aukcji mozna o tym sie dowiedzieć :lol:
Awatar użytkownika
wookash
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 5768
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:23
Lokalizacja: Białystok
Rozmiar: XL/11.5-12.5US
Pozytywy: 61
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: Wasyllo » 23 paź 2014, 21:52

wookash pisze:powaznie 400zl wydales zeby sprawdzic czy to podrobki?
po nazwie aukcji mozna o tym sie dowiedzieć :lol:
Awatar użytkownika
Wasyllo
 
Posty: 853
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:49
Ulubiona marka: RL
Pozytywy: 25
Negatywy: 1

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: szox » 23 paź 2014, 22:24

wydać 400zł żeby sprawdzić czy podróby :wojczilol: :wojczilol: :wojczilol:
Awatar użytkownika
szox
 
Posty: 1212
Rejestracja: 07 mar 2013, 18:42
Lokalizacja: Genewa
Rozmiar: 9,9,5US
Ulubiona marka: nike,jordan,vans,nb
Pozytywy: 27
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: Averius » 24 paź 2014, 14:30

No wydałem teraz czekam, aż dostanę zwrot kasy. Babka napisała w swoim "regulaminie", że nie przyjmuje zwrotów, ale prawo jej na to nie pozwala :P więc stracę jedynie 14zł za przesyłkę. ;)
Link do zdjęć: http://minus.com/myiSUj03jJcOb
Awatar użytkownika
Averius
 
Posty: 114
Rejestracja: 15 paź 2014, 0:04
Rozmiar: 8 US
Ulubiona marka: Nike
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: RodaN » 24 paź 2014, 15:37

Jeśli sprzedawca nie ma zarejestrowanej działalności, co w jej przypadku jest bardzo możliwe, to ewentualny zwrot pieniędzy zależy tylko i wyłącznie od jej dobrej woli, także podziwiam poświęcenie i życzę powodzenia w odzyskiwaniu pieniędzy
Wielcy przestepcy. Parowy po calosci. Mysla ze jak maja kolorowe buty to szponca. I jeszce ta prezentacja butow. Przeciez to zwykle frajerstwo. Z wilanowa bankowo. Takiemu frojdowi to jak sie kroi telefon to jeszcze przeprasza za fatyge.



Obrazek
Awatar użytkownika
RodaN
 
Posty: 1428
Rejestracja: 07 mar 2013, 19:40
Lokalizacja: Warszawa
Rozmiar: L 10US
Pozytywy: 14
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: Averius » 25 paź 2014, 11:01

No może i tak ale raczej nie może robić ludzi w **uja. Przedmiot niezgodny z opisem. :d Na allegro jest napisane, że mam 10 dni na zwrot. Buty odesłałem w ten sam dzień kiedy je otrzymałem.
Awatar użytkownika
Averius
 
Posty: 114
Rejestracja: 15 paź 2014, 0:04
Rozmiar: 8 US
Ulubiona marka: Nike
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: szox » 26 paź 2014, 11:24

ale jak sprzedała ci podróbki to równie dobrze kasy może ci nie oddać co jest bardzo prawdopodobne ale liczę na to że wszystko pójdzie po twojej myśli a jak nie bbędziesz musiał się bawić w program ochrony kupujących i iść na policję i będzie ciągnąć się to z 3 miesiące 2 razy tak miałem gra nie warta świeczki.
Awatar użytkownika
szox
 
Posty: 1212
Rejestracja: 07 mar 2013, 18:42
Lokalizacja: Genewa
Rozmiar: 9,9,5US
Ulubiona marka: nike,jordan,vans,nb
Pozytywy: 27
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: tommy » 28 paź 2014, 18:27

ten pajac z nadwagą na pięcie :lol: :lol: :lol:
trade comfort for identity
drown me in kerosene


Reebok Ventilator 10US
Awatar użytkownika
tommy
 
Posty: 887
Rejestracja: 14 paź 2014, 20:07
Lokalizacja: kato
Ulubiona marka: Y-3
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: nwac312 » 01 lis 2014, 9:12

tommy pisze:ten pajac z nadwagą na pięcie :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
nwac312
 
Posty: 452
Rejestracja: 03 maja 2014, 18:57
Rozmiar: 11.5/12 us|L/XL
Ulubiona marka: $
Pozytywy: 29
Negatywy: 0

Re: ALLEGRO FAKE ALERT!

Postautor: simkowy » 10 lis 2014, 10:25

Awatar użytkownika
simkowy
 
Posty: 50
Rejestracja: 29 kwie 2014, 13:45
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Następna

Wróć do Legit / fake

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika